- Haberler
- Siirt Haber
- Türkiye Yol Bisikleti Şampiyonası Siirt'te Start Aldı
Türkiye Yol Bisikleti Şampiyonası Siirt'te Start Aldı
Türkiye Yol Bisikleti Şampiyonası'nın startı Siirt'te verildi. Türkiye'nin dört bir yanından gelen yüzlerce sporcunun pedal çevireceği organizasyon, üç gün boyunca kentte büyük heyecana sahne olacak.
Türkiye Bisiklet Federasyonu tarafından düzenlenen Türkiye Yol Bisikleti Şampiyonası, Siirt'te düzenlenen törenle başladı. Üç gün sürecek organizasyonda 77 takımdan 242 sporcu, farklı kategorilerde dereceye girebilmek için mücadele edecek.
Şampiyonanın açılış törenine Siirt Valisi ve Belediye Başkan Vekili Dr. Kemal Kızılkaya katıldı. Vali Kızılkaya, yarışların ilk startını vererek sporculara başarı dileğinde bulundu.
Türkiye'nin farklı illerinden gelen sporcuları ağırlayan organizasyonun, Siirt'in tanıtımına ve spor turizmine önemli katkı sağlaması bekleniyor. Kentte üç gün boyunca devam edecek şampiyonanın, gençlerin spora yönlendirilmesi ve bisiklet sporunun yaygınlaştırılması açısından da önemli bir fırsat sunduğu belirtildi.
Açılış programına 23. ve 24. Dönem AK Parti Siirt Milletvekili ve Ankara Siirt Vakfı Başkanı Afif Demirkıran, Yeşilay Cemiyeti Genel Başkan Yardımcısı Siret Albayrak, Türkiye Bisiklet Federasyonu Genel Sekreteri Sedat Fırat ile kurum temsilcileri, sporcular ve çok sayıda davetli katıldı.
Yetkililer, organizasyonun düzenlenmesinde emeği geçen Türkiye Bisiklet Federasyonu ile katkı sunan kurum ve kuruluşlara teşekkür ederek, tüm sporculara başarılar diledi.
Bakmadan Geçme


