Siirt'te Türkiye Yol Şampiyonası'nın İkinci Gün Yarışları Tamamlandı
Türkiye Bisiklet Federasyonu'nun 2026 faaliyet programında yer alan Yeşilay Türkiye Yol Şampiyonası'nın Siirt etabında ikinci gün yarışları tamamlandı.
Şampiyonanın ikinci gününde U19 Kadınlar ve Büyük Kadınlar kategorilerinde yol yarışları gerçekleştirildi.
Büyük Kadınlar kategorisinde Artemis İstanbul Kadın Bisiklet Spor Kulübü sporcusu Reyhan Yakışır birinciliği elde etti. Konya Gençlik ve Spor İl Müdürlüğü Spor Kulübü sporcusu Eylül Şenal ikinci, Alanya Belediye Spor Kulübü sporcusu Hatice Buse Ertekin ise üçüncü oldu.
U19 Kadınlar kategorisinde ise Giresun Gençlik Spor Kulübü sporcusu Duygu Eser birinci olurken, Koray Kimya Lüleburgaz Spor Kulübü sporcusu İrem Melekis ikinci, Alanya Mevlüt Çavuşoğlu Spor Lisesi Spor Kulübü sporcusu Ece Harputluoğlu üçüncü sırada yer aldı.
Yarışların ardından düzenlenen törende dereceye giren sporculara madalyaları, Yeşilay Spor Kulübü Başkan Vekili Necmettin Gülak, Türkiye Bisiklet Federasyonu Genel Sekreteri Mehmet Sedat Fırat, Siirt Belediyesi Başkan Yardımcısı Ahmet Ali Altıntaş, Siirt Gençlik ve Spor İl Müdürü İsmail Çalgan, Siirt İl Kültür ve Turizm Müdürü Sabahattin Genç ile Siirt İl Milli Eğitim Müdürü İlhan Saz tarafından verildi.
Yeşilay Türkiye Yol Şampiyonası, farklı yaş ve kategori yarışlarıyla Siirt'te devam edecek.