• Haberler
  • Siirt Haber
  • Siirt'te Türkiye Yol Şampiyonası'nın İkinci Gün Yarışları Tamamlandı

Siirt'te Türkiye Yol Şampiyonası'nın İkinci Gün Yarışları Tamamlandı

Türkiye Bisiklet Federasyonu'nun 2026 faaliyet programında yer alan Yeşilay Türkiye Yol Şampiyonası'nın Siirt etabında ikinci gün yarışları tamamlandı.

Haberin Özeti

  • Siirt'te düzenlenen Yeşilay Türkiye Yol Şampiyonası'nın ikinci gününde U19 ve Büyük Kadınlar yol yarışları başarıyla tamamlandı.
  • Büyük Kadınlar kategorisinde Reyhan Yakışır birinci olurken, Eylül Şenal ikinci, Hatice Buse Ertekin ise üçüncü sırayı aldı.
  • U19 Kadınlarda Duygu Eser birinciliği elde etti; şampiyona Siirt'te farklı yaş ve kategori yarışlarıyla devam edecek.

Şampiyonanın ikinci gününde U19 Kadınlar ve Büyük Kadınlar kategorilerinde yol yarışları gerçekleştirildi.

Büyük Kadınlar kategorisinde Artemis İstanbul Kadın Bisiklet Spor Kulübü sporcusu Reyhan Yakışır birinciliği elde etti. Konya Gençlik ve Spor İl Müdürlüğü Spor Kulübü sporcusu Eylül Şenal ikinci, Alanya Belediye Spor Kulübü sporcusu Hatice Buse Ertekin ise üçüncü oldu.

U19 Kadınlar kategorisinde ise Giresun Gençlik Spor Kulübü sporcusu Duygu Eser birinci olurken, Koray Kimya Lüleburgaz Spor Kulübü sporcusu İrem Melekis ikinci, Alanya Mevlüt Çavuşoğlu Spor Lisesi Spor Kulübü sporcusu Ece Harputluoğlu üçüncü sırada yer aldı.

Yarışların ardından düzenlenen törende dereceye giren sporculara madalyaları, Yeşilay Spor Kulübü Başkan Vekili Necmettin Gülak, Türkiye Bisiklet Federasyonu Genel Sekreteri Mehmet Sedat Fırat, Siirt Belediyesi Başkan Yardımcısı Ahmet Ali Altıntaş, Siirt Gençlik ve Spor İl Müdürü İsmail Çalgan, Siirt İl Kültür ve Turizm Müdürü Sabahattin Genç ile Siirt İl Milli Eğitim Müdürü İlhan Saz tarafından verildi.

Yeşilay Türkiye Yol Şampiyonası, farklı yaş ve kategori yarışlarıyla Siirt'te devam edecek.

Siirt'te Türkiye Yol Şampiyonası'nın İkinci Gün Yarışları Tamamlandı

Artı Siirt Haber Ajansı

Bakmadan Geçme