Anayasa Mahkemesi Üyesi Yılmaz Akçil'den Siirt'te Ziyaretler
Anayasa Mahkemesi Üyesi Yılmaz Akçil, çeşitli temaslarda bulunmak üzere geldiği Siirt'te Vali Kemal Kızılkaya ve İl Emniyet Müdürü Mehmet Özdemir'i ziyaret etti.
Akçil, ilk olarak Siirt Valisi Kemal Kızılkaya'yı makamında ziyaret etti. Ziyarette kentte yürütülen çalışmalar ve çeşitli konular hakkında görüş alışverişinde bulunuldu.
Vali Kızılkaya, ziyaretten duyduğu memnuniyeti dile getirerek Akçil'e teşekkür etti.
Daha sonra Anayasa Mahkemesi Üyesi Yılmaz Akçil ile Raportör Hakimi Ahmet Canpolat, İl Emniyet Müdürü Mehmet Özdemir'i makamında ziyaret etti.
Ziyarette, Özdemir'e yeni görevinin hayırlı olması temennisinde bulunulurken, karşılıklı görüş alışverişinde bulunuldu.
İl Emniyet Müdürü Özdemir de nazik ziyaretlerinden dolayı Akçil ve Canpolat'a teşekkür etti.