Siirt Valisi Kızılkaya Gençlerle Birlikte Pedal Çevirdi

Siirt Belediyesi tarafından bağımlılıkla mücadeleye dikkat çekmek, sağlıklı yaşam bilincini artırmak ve sporu teşvik etmek amacıyla 'Bisiklet Sür, Zinde Kal' sloganıyla bisiklet sürüş etkinliği gerçekleştirildi. Etkinliğe Siirt Valisi ve Belediye Başkan Vekili Dr. Kemal Kızılkaya da katılarak vatandaşlarla birlikte pedal çevirdi.

15 Temmuz Demokrasi Meydanı'nda başlayan etkinlik, Kurtalan Caddesi güzergâhında devam ederek yeniden başlangıç noktasında sona erdi.

Vali Kızılkaya Gençlerle Pedal Çevirdi

Yoğun katılımla düzenlenen etkinlikte Vali ve Belediye Başkan Vekili Dr. Kemal Kızılkaya, gençler ve vatandaşlarla birlikte bisiklet sürdü. Programda, sporun bireylerin fiziksel ve ruhsal sağlığı üzerindeki olumlu etkilerine dikkat çekilirken, özellikle gençlerin bağımlılıklardan uzak, sağlıklı ve aktif bir yaşam sürmelerinin önemine vurgu yapıldı.

Siirt Valisi Kızılkaya Gençlerle Birlikte Pedal Çevirdi

10 Kişiye Bisiklet ve Kask Hediye Edilecek

Etkinlik kapsamında düzenlenecek çekilişle katılımcılar arasından 10 kişiye bisiklet ve kask hediye edileceği açıklandı. Programda konuşan Vali Dr. Kemal Kızılkaya, sağlıklı bireylerin güçlü toplumların temelini oluşturduğunu belirterek, gençleri sporla buluşturan etkinlikleri desteklemeye devam edeceklerini ifade etti.

Siirt Valisi Kızılkaya Gençlerle Birlikte Pedal Çevirdi

Etkinlik, vatandaşların yoğun katılımı ve günün anısına çekilen hatıra fotoğraflarıyla sona erdi.

Siirt Valisi Kızılkaya Gençlerle Birlikte Pedal Çevirdi

Artı Siirt Haber Ajansı

Bakmadan Geçme