Siirt'te Aşure Günü Programı Düzenlendi

Siirt'te Muharrem Ayı dolayısıyla düzenlenen Aşure Günü programına katılan Vali ve Belediye Başkan Vekili Dr. Kemal Kızılkaya, vatandaşlarla bir araya gelerek aşure ikram etti. Kızılkaya, Aşure Günü'nün birlik, beraberlik ve dayanışma ruhunu güçlendiren önemli bir değer olduğunu vurguladı.

Siirt'te Muharrem Ayı dolayısıyla Ulus Aile Destek Merkezi (ADEM) tarafından aşure programı düzenlendi. Programa Siirt Valisi ve Belediye Başkan Vekili Dr. Kemal Kızılkaya ile eşi Nurten Kızılkaya da katıldı.

Siirt'te Aşure Günü Programı Düzenlendi

Program kapsamında kursiyerler ve öğreticilerle bir araya gelen Vali Kızılkaya, vatandaşların Aşure Günü'nü kutlayarak aşure ikramında bulundu.

Aşure Günü'nün birlik, beraberlik, kardeşlik, dayanışma ve paylaşma kültürünün en güzel örneklerinden biri olduğunu ifade eden Kızılkaya, bu anlamlı günlerin toplumsal dayanışmayı güçlendirdiğini belirtti.

Siirt'te Aşure Günü Programı Düzenlendi

Etkinlikte vatandaşlarla sohbet eden Kızılkaya, Muharrem Ayı'nın ve Aşure Günü'nün başta Siirt olmak üzere tüm Türkiye'ye ve İslam âlemine sağlık, huzur, barış ve bereket getirmesi temennisinde bulundu.

Program, yapılan duaların ardından vatandaşlara aşure ikram edilmesiyle sona erdi.

Artı Siirt Haber Ajansı

Bakmadan Geçme