• Haberler
  • Siirt Haber
  • Siirt'in İlk Defa Ev Sahipliği Yaptığı Türkiye Yol Bisikleti Şampiyonası Tamamlandı

Siirt'in İlk Defa Ev Sahipliği Yaptığı Türkiye Yol Bisikleti Şampiyonası Tamamlandı

Siirt Spor Turizminde Önemli Bir Organizasyona Başarıyla Ev Sahipliği Yaptı

Haberin Özeti

  • Siirt, Türkiye Yol Bisikleti Şampiyonası'na ilk kez üç gün boyunca başarıyla ev sahipliği yaparak spor turizmi ve kent tanıtımına önemli katkı sağladı.
  • Cumhurbaşkanlığı'nın bağımlılıkla mücadele vizyonuyla düzenlenen şampiyonada, Vali Dr. Kemal Kızılkaya dereceye giren sporculara madalya ve ödüllerini takdim etti.
  • Organizasyon kapsamında 11 gence bisiklet ve kask hediye edildi; şampiyona Siirt'in marka değerini ve sporun birleştirici gücünü ön plana çıkardı.

SİİRT – Türkiye'nin dört bir yanından sporcuların katılımıyla Siirt'te ilk kez düzenlenen Türkiye Yol Bisikleti Şampiyonası, üç gün süren heyecan dolu yarışların ardından tamamlandı.

Cumhurbaşkanlığının "Bağımlılıkla Mücadele Seferberliği" vizyonu doğrultusunda gerçekleştirilen organizasyonun final yarışları ile ödül ve kapanış programına Siirt Valisi ve Belediye Başkan Vekili Dr. Kemal Kızılkaya da katıldı.

Şampiyona kapsamında Büyük Erkek Yol Yarışı ve U-19 Erkek Yol Yarışı'nda dereceye giren sporculara madalya ve ödülleri, Vali Kızılkaya ile protokol üyeleri tarafından takdim edildi.

Bisiklet ve Kask Hediyesi

Siirt'in İlk Defa Ev Sahipliği Yaptığı Türkiye Yol Bisikleti Şampiyonası Tamamlandı

Kapanış programında Siirt Belediyesi tarafından düzenlenen çekilişle 11 gence bisiklet ve kask hediye edildi. Organizasyon kapsamında ayrıca Bisiklet Antrenörlüğü Eğitim Programı'nı başarıyla tamamlayan antrenörlere başarı belgeleri de Vali Dr. Kemal Kızılkaya tarafından verildi.

"Sporun Birleştirici Gücü Ön Plana Çıktı"

Üç gün boyunca centilmence mücadelelere sahne olan şampiyona, sporun birleştirici ve iyileştirici yönünü bir kez daha ortaya koydu. Organizasyonun, bağımlılıkla mücadele konusunda farkındalık oluşturmasının yanı sıra Siirt'in tanıtımına, spor turizmine ve kentin marka değerine de önemli katkı sunduğu ifade edildi.

Geniş Katılım Sağlandı

Kapanış programına İl Emniyet Müdürü Mehmet Özdemir, Şirvan Kaymakamı ve Belediye Başkan Yardımcısı Ahmet Ali Altıntaş, Yeşilay Spor Kulübü Başkan Yardımcısı Necmettin Gülak, Türkiye Bisiklet Federasyonu Genel Sekreteri Sedat Fırat, Gençlik ve Spor İl Müdürü İsmail Çalgan, sporcular, antrenörler ve çok sayıda vatandaş katıldı.

Organizasyonun başarıyla tamamlanmasının ardından katkı sunan kurum ve kuruluşlara teşekkür edilirken, şampiyonaya katılan tüm sporcular ile dereceye giren yarışmacılar tebrik edildi.

Artı Siirt Haber Ajansı

Bakmadan Geçme