• Haberler
  • Spor
  • Fenerbahçe'de Büyük Operasyon: En Az 17 Futbolcuyla Yollar Ayrılacak

Fenerbahçe'de Büyük Operasyon: En Az 17 Futbolcuyla Yollar Ayrılacak

Yeni sezon hazırlıklarını sürdüren Fenerbahçe'de geniş kadro yapısı nedeniyle kapsamlı bir revizyon sürecinin yaşanması bekleniyor. Sarı-lacivertli ekipte kiralık oyuncuların dönüşü ve planlanan transferlerle birlikte futbolcu sayısının 45'e kadar çıkabileceği belirtiliyor.

Aziz Yıldırım’ın yeniden başkanlık görevine gelmesinin ardından teknik direktörlük koltuğuna oturan İsmail Kartal, yeni sezon öncesi kadro yapılanmasına hız verdi. Kiralık olarak farklı takımlarda forma giyen oyuncuların geri dönmesiyle birlikte kadro sayısı 39’a yükselirken, Vedat Muriqi’nin de takıma katılmasıyla bu sayı 40’a ulaştı.

Yönetimin transfer döneminde en az 5 oyuncuyu daha kadroya dahil etmeyi planladığı öğrenilirken, bu durumda futbolcu sayısının 45’e çıkacağı ifade ediliyor.

Türkiye Futbol Federasyonu’nun 28 kişilik resmi kadro bildirim zorunluluğu nedeniyle Fenerbahçe’de önemli ayrılıkların yaşanması bekleniyor. Teknik heyetin raporu doğrultusunda en az 17 futbolcuyla yolların ayrılması planlanıyor.

Kadro yapılanmasında maliyeti yüksek olan, performansı beklentilerin altında kalan ve gelecek sezon planlamasında yer almayan oyuncuların öncelikli olarak değerlendirileceği öğrenildi. Yönetimin, ayrılması planlanan futbolcuların temsilcileriyle görüşmelere başladığı ve süreci hızlandırmak istediği belirtildi.

Sarı-lacivertli kulüpte hedefin, yeni sezon öncesi ideal kadroyu 14 Ağustos tarihine kadar oluşturmak olduğu ifade edilirken, teknik direktör İsmail Kartal’ın da bu tarihe kadar oyun sistemine uygun nihai kadroyu belirleyerek lige hazır bir şekilde başlamak istediği kaydedildi.

Artı Siirt Haber Ajansı

Bakmadan Geçme