• Haberler
  • Siirt Haber
  • Bitlis Spor 1916'da Şampiyonluk Getiren Siirtli Teknik Adamla Yollar Ayrıldı

Bitlis Spor 1916'da Şampiyonluk Getiren Siirtli Teknik Adamla Yollar Ayrıldı

Bitlis Spor 1916, kulübü 3. Lig'e taşıyan ve şampiyonluk sevinci yaşatan Siirtli Teknik Direktör Mustafa Özer ile yolların ayrıldığını açıkladı.

Kulüpten yapılan açıklamada, Mustafa Özer ile karşılıklı anlaşma sonucu ayrılık kararı alındığı belirtilerek, teknik adamın görev süresi boyunca takıma önemli katkılar sunduğu ifade edildi.

Görev yaptığı süreçte takımına mücadele ruhu, disiplin ve şampiyonluk kazandıran Özer’in Bitlis Spor 1916 camiasında her zaman özel bir yere sahip olacağı vurgulandı.

Açıklamada ayrıca, Siirtli teknik direktöre kulübe verdiği emeklerden dolayı teşekkür edilerek, kariyerinin devamında başarı dileklerinde bulunuldu.

Şampiyonlukla taçlanan sezonun ardından gelen ayrılık kararı, spor kamuoyunda da dikkat çekti.

Artı Siirt Haber Ajansı

Bakmadan Geçme