Şirvan'da Görev Yeri Değişen Kamu Görevlilerine Veda Programı Düzenlendi

Siirt'in Şirvan ilçesinde görev süreleri sona ererek tayinleri çıkan kamu görevlileri için Şirvan Belediyesi tarafından veda programı düzenlendi.

Şirvan Belediyesi ev sahipliğinde düzenlenen veda yemeğinde, görev yerleri değişen Kaymakam, Cumhuriyet Savcısı, Hkim, İlçe Jandarma Komutanı ve İlçe Emniyet Amiri onuruna program gerçekleştirildi.

Başkan Cellek'ten Teşekkür

Şirvan Belediye Başkanı Necat Cellek, ilçeye görev yaptıkları süre boyunca sundukları hizmetlerden dolayı kamu görevlilerine teşekkür ederek, yeni görev yerlerinde başarılar diledi.

Plaket ve Hediyeler Takdim Edildi

Program kapsamında tayini çıkan kamu görevlilerine günün anısına çeşitli hediyeler takdim edildi.

Görev süreleri boyunca Şirvan'da hizmet veren kamu görevlileri ise düzenlenen veda programı dolayısıyla Şirvan Belediyesi'ne ve Belediye Başkanı Necat Cellek'e teşekkür ederek, ilçede görev yapmaktan duydukları memnuniyeti dile getirdi.

Program, toplu hatıra fotoğrafının çekilmesiyle sona erdi.

Artı Siirt Haber Ajansı

Bakmadan Geçme