Siirt Valisi Kızılkaya'dan İl Emniyet Müdürü Mehmet Özdemir'e Hayırlı Olsun Ziyareti

Siirt Valisi Dr. Kemal Kızılkaya, İl Emniyet Müdürlüğü görevine yeni atanan Mehmet Özdemir'i ziyaret ederek hayırlı olsun dileklerini iletti. Görüşmede, Siirt'in huzur ve güvenliği için yürütülen çalışmalar ve kurumlar arası koordinasyon ele alındı.

Siirt Belediyesi tarafından yapılan açıklamaya göre, Siirt Valisi Dr. Kemal Kızılkaya, Cumhurbaşkanlığı Kararnamesi ile Siirt İl Emniyet Müdürlüğü görevine atanan Mehmet Özdemir'i makamında ziyaret etti.

Ziyarette Vali Kızılkaya, yeni görevine başlayan İl Emniyet Müdürü Özdemir ile bir süre görüşerek hayırlı olsun dileklerini iletti ve görevinde başarılar temenni etti.

Güvenlik ve koordinasyon vurgusu

Görüşmede Siirt'te huzur ve güven ortamının sürdürülmesine yönelik yürütülen çalışmalar ele alındı. Kamu düzeninin korunması ve vatandaşların güvenliği için kurumlar arası koordinasyonun önemine dikkat çekildi.

Yetkililer, şehirde güvenlik hizmetlerinin etkin şekilde devam etmesi adına ilgili kurumların iş birliği içerisinde çalışmalarını sürdüreceğini ifade etti.

Artı Siirt Haber Ajansı

Bakmadan Geçme