Siirt'te Gençlere Siber Güvenlik Eğitimi Verildi

Siirt İl Milli Eğitim Müdürlüğü Ar-Ge Birimi tarafından yürütülen Genç Ar-Ge Programı ile Siirt Üniversitesi Bilim Kafe Programları kapsamında düzenlenen Siber Güvenlik Bilgilendirme Semineri gerçekleştirildi.

Yoğun katılımla düzenlenen programa, İl Milli Eğitim Müdürü İlhan Saz, Siirt Üniversitesi Rektörü Prof. Dr. Nihat Şındak ve Genç Ar-Ge ekibinde yer alan öğrenciler katıldı.

Programın açılışında konuşan İl Milli Eğitim Müdürü İlhan Saz, Genç Ar-Ge Programı'nın öğrencilerin araştırma, geliştirme ve teknoloji alanlarındaki yetkinliklerini artırmayı hedeflediğini belirtti. Üniversite ile yürütülen iş birliğinin gençlerin bilimsel gelişimine önemli katkılar sunduğunu ifade eden Saz, benzer çalışmaların devam edeceğini söyledi.

Seminerde Dr. Öğr. Üyesi Bashar Alhajahmad ile Doç. Dr. Yahya Aktu tarafından katılımcılara siber güvenlik, dijital farkındalık, kişisel verilerin korunması ve güvenli internet kullanımı konularında bilgi verildi.

Program sonunda seminere katkılarından dolayı Siirt Üniversitesi Rektörü Prof. Dr. Nihat Şındak'a, İl Milli Eğitim Müdürü İlhan Saz tarafından hediye takdim edildi.

Öte yandan tayini nedeniyle Siirt'ten ayrılacak olan Şube Müdürü Aytaç İgrek'e de eğitim camiasına sunduğu hizmetlerden dolayı teşekkür edilerek İl Milli Eğitim Müdürü İlhan Saz ve Rektör Prof. Dr. Nihat Şındak tarafından hediye verildi.

Siirt İl Milli Eğitim Müdürlüğü yetkilileri, üniversite-kurum iş birliğiyle öğrencileri bilim, teknoloji ve inovasyon alanlarında desteklemeye yönelik çalışmaların sürdürüleceğini belirtti.

Artı Siirt Haber Ajansı

Bakmadan Geçme