Eruh MYO'dan Başkan Cevher Çiftçi'ye Teşekkür Belgesi
Eruh Meslek Yüksekokulu, 2025-2026 eğitim-öğretim yılı boyunca eğitim, sosyal ve kültürel faaliyetlere verdiği desteklerden dolayı Eruh Belediye Başkanı Cevher Çiftçi'ye teşekkür belgesi takdim etti.
Eruh Belediye Başkanı Cevher Çiftçi, Eruh Meslek Yüksekokulu'nun 2025-2026 eğitim-öğretim yılı boyunca gerçekleştirdiği eğitim, sosyal ve kültürel faaliyetlere sunduğu katkılar dolayısıyla teşekkür belgesiyle onurlandırıldı.
Teşekkür belgesi, Eruh Meslek Yüksekokulu Müdürü Dr. Öğr. Üyesi Bedrettin Varol tarafından Başkan Cevher Çiftçi'ye takdim edildi.
Eğitim İçin İş Birliği Vurgusu
Gerçekleştirilen ziyarette, Eruh Belediyesi ile Eruh Meslek Yüksekokulu arasında sürdürülen iş birliğinin öğrencilerin akademik, sosyal ve kültürel gelişimine önemli katkılar sunduğu ifade edildi.
Taraflar, eğitim alanındaki ortak çalışmaların önümüzdeki dönemde de güçlendirilerek devam ettirilmesi yönündeki temennilerini dile getirdi.
'Eğitime Desteğimizi Sürdüreceğiz'
Teşekkür belgesinden dolayı duyduğu memnuniyeti dile getiren Belediye Başkanı Cevher Çiftçi, Eruh Meslek Yüksekokulu Müdürü Dr. Öğr. Üyesi Bedrettin Varol'a nazik ziyaretleri ve takdimi dolayısıyla teşekkür etti.
Başkan Çiftçi, Eruh Belediyesi olarak eğitime ve gençlere yönelik her türlü projeye destek vermeyi sürdüreceklerini belirterek, üniversite ile yürütülen iş birliğinin artarak devam etmesini arzuladıklarını ifade etti.